ZpětÚvodAktuality OPEN HOUSE - DEN OTEVŘENÝCH DVEŘÍ

Open House - Den otevřených dveří

10.03.2016 21:00

OPEN HOUSE - DEN OTEVŘENÝCH DVEŘÍ

Připravili jsme si pro vás opět něco nového! Jedná se o novou prodejní techniku na realitním trhu pod názvem „Open House“ – česky „Den otevřených dveří“. Díky této nové prodejní technice výrazně zviditelníte Váš dům, byt či jinou nemovitost. Tento prodejní nástroj vede k tomu, že Vaši nemovitost navštíví mnohem více potencionálních zájemců, než při klasickém prodeji.

Vaše nemovitost je prezentována jako „otevřená“ a kdokoliv se může v daném termínu přijít podívat. Potencionální zájemci si nemusí objednávat žádné prohlídky dopředu a snadno dům či byt navštíví. Pro majitele i případné kupce je to mnohem pohodlnější díky pevnému termínu pořádání. Prohlídky se zájemci probíhají standardně s makléřem, který má na starost prodej dané nemovitosti.

U nás je zatím velice málo realitních makléřů, kteří Open House na klasických nemovitostech pro své klienty pořádají. My v REALITYTRADE chceme být profesionály! Zajímáme se o nejnovější trendy, rádi inovujeme a zkoušíme nové věci. Chceme pro své klienty vždy něco navíc!

  • Pozveme více potencionálních zájemců - použijeme mnohem více marketingových nástrojů, než při klasickém prodeji. Pozveme aktuální poptávající z naší klientské databáze i ostatní realitní makléře z okolí, protože spolupráci na trhu považujeme za velice důležitou. Kolegové z branže mohou přivést své klienty na naše nemovitosti a zároveň se podívat, jak taková akce probíhá.
  • Pozveme sousedy - nejlepší referenci mohou udělat sousedi, poněvadž sami v dané lokalitě bydlí, znají místní poměry a samozřejmě okolí. Dům mohou doporučit svému známému, kolegovi z práce nebo rodinnému příslušníkovi. Návštěva může navíc u sousedů vyvolat potřebu koupě.
  • Připravíme kvalitnější prezentační materiály - k mimořádné události patří i mimořádná informovanost. Rádi připravíme newsletter (info mail či elektronický leták), online reklamy, propagační tištěný materiál či výhodnou nabídku financování koupě. Pokud má o nemovitost kupec eminentní zájem, přímo na místě si rád prostuduje listy vlastnictví, nabývací tituly, projektovou dokumentaci nebo vzory smluv. Všechny připravené materiály si navíc může i odnést sebou, aby mu pomohli v jeho rozhodování.
  • Neztrácíme čas - díky pevně stanovenému termínu, proběhne celá akce poměrně rychle a snadno. Během té doby můžete být přítomni nebo si udělat výlet s rodinou. Klasické prohlídky mohou být pro prodávající více časově náročné. Na prohlídky obecně chodí dva typy lidí. První skupina jsou zájemci, kteří aktivně hledají vysněnou nemovitost. Druhá skupina jsou zájemci, kteří mají spoustu času, ale výhledově mohou koupit, pokud je něco na trhu opravdu zaujme.
  • Lépe připravíme Vaší nemovitost – jednodušší je Vaši nemovitost připravit na jednu prohlídku v jednom dni. Nehovoříme o běžném úklidu jako je sklidit nádobí ze dřezu. Na mysli máme homestaging, což je příprava nemovitosti k nafocení i prohlídce. Po provedení homestagingu se Váš dům stane atraktivnějším pro více zájemců. Hlavním cílem je zlepšit celkový dojem při prezentaci a tím zkrátit dobu prodeje. Důležité je dům odosobnit, opticky zvětšit prostor, upravit drobné nedodělky a celkově vylepšit první dojem.
  • Vytvoříme příjemnou atmosféru - zájemci si mohou nemovitost v klidu prohlédnout. Na rozdíl od normálních prohlídek, nečekají před domem, až vyjde předešlá skupina. Když jsou jedni na zahradě, druzí si mohou prohlédnout dům uvnitř. Atmosféra a pohoda hraje významnou roli v následném rozhodování. Koupě je z 80 % založená na emocionálním rozhodnutí. Pokud se nebudou cítit jako u někoho na návštěvě, ale jako „u sebe doma v novém domově“, výrazně zvýšíme šanci na pozitivní rozhodnutí.
  • Využijeme speciálních příležitostí -  jako garden party, výstavy či školení. Zajímavé prostory můžeme využít k pořádání společenských akcí. Na zahradě můžete uspořádat garden party. V konferenční místnosti uděláme školení pro odbornou veřejnost, nebo můžeme v celém objektu uspořádat třeba výstavu fotografií. Díky tomu všemu bude Open House unikátní a společenská událost, na kterou nikdo jen tak nezapomene. Kromě doprovodného programu se návštěvníci samozřejmě dozvědí a budou informováni, že prostory jsou k prodeji.
  • Můžeme docílit vyšší kupní cenu - Open House nabízí i možnost navýšit prodejní cenu. Pokud se nám po domě prochází více skupin zájemců, navzájem si konkurují. Nikdo nemusí používat levnou frázi: „Musíte se rychle rozhodnout, je tady mnoho zájemců.“, které stejně nikdo nevěří. Díky tomu, že se zde lidé vzájemně vidí, míjejí se, hovoří spolu, vytváříme ideální prostředí, pro vznik většího zájmu. Zájemci mohou mít dojem, že je o nemovitost velký zájem a mohou svou nabídku sami navýšit, aby o dům nepřišli.

Open House v REALITYTRADE pořádáme pouze na vhodné, vybrané nemovitosti, na které máme uzavřenu výhradní (exklusivní) zprostředkovatelskou smlouvu, vždy po vzájemné dohodě s prodávajícím.

Uvědomujeme si, že přinášet nové trendy není nic jednoduchého a chce to čas a hlavně chuť. Nechceme tvrdit, že na každý náš Open House přijdou desítky zájemců. Jsme si vědomi, že se může stát, že nepřijde žádný zájemce. Přesto věříme, že tato nová, v zahraničí osvědčená prodejní technika nemovitostí má budoucnost i u nás. Že je pouze otázkou času, kdy budou prodávající více informováni, a budou vyžadovat od svých makléřů větší profesní odbornost a pořádání takovýchto akcí. Pomáháme realizovat vaše sny, usnadníme vám rozhodování - kontaktujte nás, nezklameme vás!


Hledání nemovitosti

Hlídací pes - poptávka

Rychlý kontakt
REALITYTRADE

Pracejovice 8
386 01 Strakonice

Tel.: +420 602 144 844
E-mail: reality@realitytrade.cz 

Novinky

Přihlašte se zdarma do našeho seznamu novinek


© 2024, FOTOTRADE s.r.o. – všechna práva vyhrazena

Prohlášení o přístupnosti | Ochrana osobních údajů | Mapa stránek

Realitní software dodává eBRÁNA | Software a informační systém pro realitní kanceláře REALBrána | Nabídka nemovitostí RB Reality

Nahoru ↑